Home   Ponuda   Galerija   O nama   Kontakt
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Metropolis Media Crna Gora - Bilbordi, megabordi, city light

MNE | ENG  
City Light
 
 
MONTENEGRO METROPOLIS MEDIA d.o.o. sa sjedištem u Podgorici je vodeći outdoor provajder na teritoriji Crne Gore. Preduzeće je osnovano 2001. godine i trenutno broji 10 zaposlenih.
 
 
Montenegro Metropolis Media postavlja, održava i eksploatiše reklamne panoe standardnih evropskih formata kao što su BILLBOARD 4x3m, BACKLIGHT 4x3m sa integrisanim unutrašnjim osvjetljenjem, BILLBOARD 6x3m, BIGBOARD 8x3m, 8,3x3m, MEGABOARD 10x5m, 12x4m, 12x3m, CITY LIGHT 1,17x1,75m, kao i velike i nestandardne formate na fasadama, stijenama i nadvožnjacima.
 
 
Čitav niz pogodnosti nosi izbor METROPOLIS-a, od kojih su najvažnije:
 
- Studijsko planski razmještaj mreže – mreža panoa je raspoređena u skladu sa studijama i i elaboratom objekata za oglašavanje, tako da oglasni objekti pokrivaju sve glavne pravce i poteze u gradu.
- Korištenje svjetskih iskustava – naša firma koristi sva pozitivna iskustva kompanija u svom svakodnevnom poslovanju, kao što su najnovije tehnike medija planiranja.
- Visoko profesionalna tehnička služba – stalna inoviranja naših ponuda, rad na održavanju "higijene" vaše kampanje i cjelokupne METROPOLIS-ove mreže.
- Dugoročna saradnja - jeste jedan od osnovnih poslovnih principa naše firme koji se nastoji razvijati i njegovati sa svim klijentima bez obzira na veličinu kampanje i njene finansijske efekte.
  Zašto outdoor oglašavanje?  
 
S obzirom da je outdoor oglašavanje prije svega vizuelni oblik komunikacije, a imajući u vidu da ljudi oko 70% informacija iz okruženja primaju putem čula vida, jasno je da je efikasnost ovog načina propagandne komunikacije veoma velika. U modernim urbanim sredinama, hiljade ljudi su svakodnevno izloženi ovim porukama, 24 sata dnevno, 7 dana u nedjelji. Procenat opažanja prosječnog potrošača iznosi oko 30% dnevne percepcije svih ljudi koji su izloženi porukama sa outdoor panoa na pojedniačnom mjestu oglašavanja. Pamtljivost ovih poruka iznosi do 60% nakon perioda od godinu dana, što je mnogo bolji rezultat od nekih drugih sredstava komunikacije (oglasi u štampi, radio, plakati itd.) koji su svakodnevno u upotrebi.
 
Neke od prednosti outdoor oglašavanja su:
- izuzetno visok stepen uočljivosti
- reklamna poruka je u kontinuitetu dostupna ( 24 sata dnevno, sedam dana u nedjelji)
- spontano zapažanje oglasne poruke i usmjerenost ka suštini poruke
- jednostavnost prenošenja poruke u odnosu na druge medije
- najniži troškovi po izloženosti u poredjenju sa klasičnim medijima
- mogućnost pokrivanja cijelog geografskog područja
Prednost outdoor oglašavanja je i mogućnost regionalnog djelovanja i doziranja, prema potrebi. Takodje, reklamne poruke se mogu mijenjati, što je sada u trendu, kao i nadovezivati jedna na drugu. Ta brzina djelovanja i uočavanja promjene je prednost oglašavanja putem outdoor-a, kao i činjenica da te poruke brzo dopiru do mladih i pokretnih ciljnih grupa.
  Fasada
  Referentna lista klijenata
  - T COM - NLB banka - Delta Maxi - BBM - Rokšped
  - T Mobile - CKB banka - Maestral - Privredna komora CG - UNDP
  - Telenor - Prva banka CG - Western Union - Pošta CG - Roki Pistolato
  - MTEL - Atlas Mont banka - Uniqa osiguranje - Glavni grad Podgorica ... i mnogi drugi
  - Plantaže "13.jul" - Komercijalna banka - Lovćen osiguranje - Turističke organizacije  
  - Pivara "Trebjesa" - Hipotekarna banka - Sava Montenegro - Aerodromi CG  
  - CBCG - Voli - Merkur oisguranje - Cijevna Commerce  
  - Podgorička banka - Novito - Safe invest - Normal Company  
           
  Marketing agencije
  - Direct Media - McCann Erikson - One Media - Media House - New Moment
  - Leoburnett - Gondor - Mapa - Mama - Incognito
           
  Samo neke od brojnih kampanja
  - Coca Cola - Knjaz Miloš - Tuborg - Bavarija - Schweppes
  - Cockta - Fanta - Rosa - Suza - Pepsi
  - Guarana - Nectar - Next - Imlek - Rolex
  - Mango - Diesel - Benetton - Springfild - Extreme Intimo
  - Women Secret - Converse - Lisca - UNICEF - Nike
  - Reebok - Nivea - Loreal - Avon - Oriflame
  - Soko Štark - Milka - Nestle - Dijamant - Ledo
  - Kraft - Carnex - Vegeta - Jacobs - Nescafe
  - Polimark - Grand kafa - Nokia - Sony - Samsung
  - Bosch - Mercedes - BMW - Porsche - Peugeot
  - Audi - Volkswagen - Suzuki - Toyota - DHL
 
City Light
 
  Istorijat bilboarda  
 
Billboard predstavlja najvitalniji element u svakoj dobro projektovanoj propagandnoj kampanji. Pretpostavlja se da je naziv potekao od dvije reci: Bill (račun) i Board (tabla), ili kada se spoji, tabla koja se plaća t.j. tabla za iznajmljivanje. Svaki billboard ima svoje značenje koje se manifestuje kreativnošcu idejnih i dizajnerskih rješenja. Projektovanje svake billboard kampanje zahtjeva pažljivu selekciju billboarda bez koje ne mogu da se ostvare željeni propagandni rezultati.
 
 
Podaci govore da je bilbord najstariji oblik komunikacije, zabiljeležen još kod starih Grka i Egipćana, i to u obliku plakata. Preteče plakata nalaze se u egipatskim papirusima, sumerskim natpisima, rimskim pločicama sa obavještenjima o gladijatorskim i pozorišnim predstavama, srednjovekovnim rukopisima. Nastanak plakata vezuje se za sredinu 15. vijeka, jer se samo tako mogao dobiti tekst u velikom tiražu koji se postavljo na javna mjesta. Nagli razvoj započeo je sredinom 19. vijeka kada su postvljeni prvi reklamni stubovi prijedvidjeni za velike formate.
 
Moderni oblik spoljnog oglašavanja putem plakata velikog formata na posebnim panoima (bilboards) i fasadama zgrada (walls) u urbanim sredinama, nastao je početkom XX vijeka u Sjevernoj Americi, odakle se brzo proširio u Evropu i ostale dijelove svijeta.
Danas, spoljno oglašavanje predstavlja veoma efikasan oblik propagande, naroičito pogodan za oglasašvanje u manjim ili većim gradskim sredinama, gdje svojim atraktivnim i kreativnim oblicima daje poseban vizuelni identitet gradu i okolini.
 
Copyright © Metropolis Media 2010